|
Sıra |
Adı Soyadı |
Atölye Adı |
|
1 |
Adnan Kocabuğa-Seda Altay |
Yapılandırmacı Yaklaşım 5 E Modeli İle Örnek Ders Tasarımı |
|
2 |
Adnan Kocabuğa- Mediha Kanat |
Türkiye’min İklimini Tanıyorum |
|
3 |
Ar. Gör. Dr. Rukiye Adanalı |
Karekod Destekli Sınıf Dışı Mobil Oyunlarla Harita Becerilerinin Geliştirilmesi |
|
4 |
Ceren Moghaddam |
Coğrafya Öğretiminde Hikayeleştirme |
|
5 |
Çağdaş Yüksel- Nuh Bektaş |
Sosyal Bilimler STEM Eğitimi Yaklaşımının Neresinde? İpek Yolu Günlüğü ve STEM Eğitimi |
|
6 |
Emek Koçak-Hediye Mete- Fethi Ahmet Öner |
Araştırma Sorgulama Tabanlı Disiplinlerarası Sınıf Uygulamalarından Bir Örnek: BEF ( Biyoçeşitlilik Ekosistem Fonksiyonu) |
|
7 |
Emre Sevigen |
Çevre Okur-Yazarlığı |
|
8 |
Ferhat Varol |
Google Earth İle Coğrafi Sunum Hazırlama |
|
9 |
Gürhan Candan |
Foto Safari Uygulaması |
|
10 |
Hakan Gürlek |
Deprem Simülatörü |
|
11 |
Kemal Akalın |
Öğrenci Merkezli Eğitimde 6 Şapka Tekniğinin Coğrafya Dersinde Kullanılması |
|
12 |
Kübra Bayar/Ahmet Kayınçiçek |
Coğrafya Müzesi |
|
13 |
Mehmet ÇENESİZ |
Coğrafya Eğitiminde Web 2.0 Araçları |
|
14 |
Necef Zaloğlu |
Bağlantısal Düşünme Yaklaşımı (Nexus Thinking) |
|
15 |
Seval Orak-Dr. Âdem Çilek |
Lise Düzeyinde STEAM |
|
16 |
Uğur TÜRE |
İklimsel ve Demografik Verileri Anlamlandırıyorum |
| 17 |
Drama Lideri Akın KEKLİK, Dr. Öğr. Üyesi Emre EV ÇİMEN, Ayşe Canan KEKLİK, Araş. Gör. Dr. Sümeyra DOĞAN COŞKUN |
Yaratıcı Drama Yöntemi ile Harita & Matematik Okuryazarlığı |